novačik ariva 4k

Moderátor: marecek29

krko10
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: 22.květen 2016 - 14:59

novačik ariva 4k

Příspěvek od krko10 »

zdravím dnes som si kúpil novu arivu 4k som s toho úplný laik keď dám fast scan skylink tak mi aj tak vyhľadá a uloží programy rozhádzane používal som pred tým ab crypto 650 hd a na nom úplne super hneť uložilo stv1 stv2 a ďalej prosím poraďte ako to nastaviť aby mi to aj tu tak našlo díky za odpovede
rosta69
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 51
Registrován: 06.říjen 2009 - 11:07

Re: novačik ariva 4k

Příspěvek od rosta69 »

No čus jedno ti řeknu jasně já mněl také před Arivou 4k combo Cryptobox 650HD a to byl super stroj tady ten krám toje hrůza.No já fastcanem neladil takže ani nevím jak to naladí ladil ručně po TP a setřídil dál. ovládačem roboty do cipa samozřejmně.A na co hraješ na kartu skylink jen se ptám jestlis to rozchodil kukáš jo.
krko10
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: 22.květen 2016 - 14:59

Re: novačik ariva 4k

Příspěvek od krko10 »

už som ho predal to je fakt hrôza fast scan vôbec nefungoval naladil som skylink išiel ale hd programy boli v horšej kvalite ako na cryptoboxe preto ma to veľmi sklamalo
krko10
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: 22.květen 2016 - 14:59

Re: novačik ariva 4k

Příspěvek od krko10 »

prosím poraďte mi aký stb si mam kúpiť na ktorom v pohode funguje skylink fast scan cz,sk a klient nevypadáva
rosta69
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 51
Registrován: 06.říjen 2009 - 11:07

Re: novačik ariva 4k

Příspěvek od rosta69 »

Já bysi koupil tenhle tedá AB CryptoBox 700HD už ho znáš jeto to samé cos mněl,vyznáš se vněm. http://www.parabola.cz/clanky/6084/ab-c ... avou-cenu/
krko10
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: 22.květen 2016 - 14:59

Re: novačik ariva 4k

Příspěvek od krko10 »

ano ale cryptobox 700hd je hd ale ja hladam 4k stb jednoduche a dobre aby tam fungoval fast scan skylink cz,sk tak ako ma