Seknutie obrazu

Fórum pre X-Trend ET4000

Moderátoři: Pastoman, mx3L

Odpovědět
Lagish
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: 04.březen 2017 - 9:52

Seknutie obrazu

Příspěvek od Lagish »

Ahojte,
mám X-Trend ET4000. Som amatér v takýchto veciach čo sa týka satelitných prijímačov. Mám spravený satelit cez internet čiže na pozeranie TV potrebujem aby to bolo pripojené na net. Internet fičí dobre nemávam výpadky ale stále sa mi stáva, že mi zasekne obraz a nepohne sa ďalej. Musím prijímač reštartovať a znova mi nabehne chvíľu ide a počase zase obraz zasekne. Mám niekto takúto skúsenosť?

Dík
Uživatelský avatar
Steiner
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1530
Registrován: 10.prosinec 2011 - 15:05

Re: Seknutie obrazu

Příspěvek od Steiner »

A s kartou bez internetu to ide v poriadku? :D
„Cross of Iron“
Som človek ktorý v kaviarni sedí pri stole, neprehliada si telefón, ani tablet, ani notebook - len pije kávu - ako nejaký psychopat. : )
Lagish
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: 04.březen 2017 - 9:52

Re: Seknutie obrazu

Příspěvek od Lagish »

Kartu nemám ale TA3 ide v pohode 8)
Uživatelský avatar
Steiner
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1530
Registrován: 10.prosinec 2011 - 15:05

Re: Seknutie obrazu

Příspěvek od Steiner »

Na TA3 netreba ani to, ani to, takže to nič nerieši. :D
„Cross of Iron“
Som človek ktorý v kaviarni sedí pri stole, neprehliada si telefón, ani tablet, ani notebook - len pije kávu - ako nejaký psychopat. : )
bigsat
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 143
Registrován: 17.únor 2011 - 19:05
satelitni prijimac: Zgemma H9 Combo

Re: Seknutie obrazu

Příspěvek od bigsat »

tady ti stroje po pozaručnej době +- sou všecke po smrti a to šest kusu co si koupili známi v mojím okolí a somo že i muj který jel jen jeden měsíc po zaruce a to zasekavani sou první přiznaky je tam moc malej chladič na čipu jak chceš aby ti to vydrželo dej nekomu předelat na vyměnu většího cladiče :book:
Zgemma H9 Combo -parabola multi-85 -28,23,19,16,13,4.8,0.8,