e-shop Sapro BENDR SK

AB-FÓRUM - Satelitné fórum (Satelity, DVB-T, DVB-C)

Česko-Slovenské diskusní fórum nejen o satelitním příjmu televizních programů.
Právě je 15.Prosinec 2019 - 0:11

Všechny časy jsou v UTC+01:00

Poslat nové téma  Odpovědět do tématu  [ 1744 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 588 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ASUS WL 500 gp
PříspěvekOdeslal: 15.Listopad 2007 - 15:52 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

satelitni prijimac: IP box 400,250,200, VU+SOLO2
Místo/Bydliště: NR kraj, Slovensko
Pozdravujem všetkých odborníkov,
](*,)
vedel by mi niekto pomôcť stručným popisom ako naflaschovať tento router. Chcel by som ho nafleschovať (X-wrt) pod XP v PC.
Router by som chcel potom rozchodiť na card server cez USB phoenix, ale to už je hore uvedené. Pozeral som na mnohých fórach ale všade to je fleschnute len pod linuxom v PC. Niesom moc dobrý odborník na linux a preto sa v niektorých veciah až tak nevyznám.
ĎAKUJEM :thankyou:

VU+solo2, ipbox400s (zhorel zdroj), ipbox 200 , ipbox250(zhorel zdroj)= SG 2100(odlozeny v garazi) + multif. + invacom 0,3, 2x100 giber.multif. + 3x lnb invacom 0,3 = asus wl 500gpV1+V2 - oleg +newcs, CDMA+newcs

Předmět příspěvku: Re: ASUS WL 500 gp
PříspěvekOdeslal: 15.Listopad 2007 - 16:39 
Moderátor
Moderátor

satelitni prijimac: IPbox
Poděkováno: 2 krát
delal jsem to nekolikrat, ale ted presne nevim jak :D . Tady je navod :
http://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Ins ... WrtViaTftp

Jen doplnim, ze jsem to delal asi:
1. Ve win jsem si otevrel 2 dosove okna prikazem: cmd
- prvni jsem si dal: ping -t -w 10 192.168.1.1
- duruhe jsem si nachystal na odeslani firmware do routru - napsal jsem prikaz:
tftp -i 192.168.1.1 PUT firmwarexwrt.trx (jeste nepoustet)
2. Sponkou jsem zmacknul reset tlacitko a drzel jsem ho zamacknute (pozor ne Ezsetup ci jak se jmenuje to druhe)
3. Vypnul jsem router z elektriky, zapnul a cekal az zacne rychle blikat ledka se symbolem zapnuti